Klachten
Het kan zijn dat u een klacht heeft over de informatie op de website. Of misschien bent u verkeerd of onzorgvuldig geïnformeerd of behandeld.
Ik ben niet tevreden over de dienstverlening van Rechtwijzer. Wat kan ik doen?
Ik ben niet tevreden over ...
De informatie
Bent u niet tevreden over de informatie van Rechtwijzer? Vindt u de informatie onduidelijk? Klopt de informatie volgens u niet? Of werkt de website niet goed?
Neem contact met ons op. Op die manier kunnen wij onze dienstverlening (blijven) verbeteren. Dat kunt u doen door ons te bellen. U mag ons ook mailen of schrijven. Geef aan waarover u niet tevreden bent. Vermeld daarbij ook uw telefoonnummer, dan kunnen wij u bellen om meer inzicht in de klacht te krijgen.
Een medewerker
Ben u niet tevreden over de hulp van een medewerker van Rechtwijzer?
Als het gaat om een klacht tegen een medewerker van Rechtwijzer, dan behandelen we uw klacht volgens de regels die zijn vastgelegd in de Algemene wet Bestuursrecht.
U kunt uw klacht doorgeven via telefoon of mail. Geef in uw klacht het volgende aan ons door:
- uw naam, adres en telefoonnummer
- de datum waarop u de klacht verstuurt
- waarover u klaagt en wat er gebeurd is waardoor u ontevreden bent. Bijvoorbeeld omdat u vindt dat u niet netjes te woord bent gestaan. Of dat u te lang moest wachten op een reactie op uw vraag.
Gesprek
Wij gaan graag met u in gesprek over wat u dwars zit. We willen ook graag samen aan een oplossing werken.
Officiële klacht
Bent u na het gesprek toch nog niet tevreden? Dan kunt u een officiële klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van Rechtwijzer. De klachtenfunctionaris behandelt uw klacht.
Ombudsman
Komt u er met de klachtenfunctionaris niet uit? Dan kunt u uw klacht indienen bij de Nationale Ombudsman.