Ga naar de inhoud
Direct naar
  • Over Rechtwijzer
  • Samenwerkingen
  • Nieuws
  • Contact
  • Klachten
Rechtwijzer
Zoek
  • Uit elkaar

    • Scheiden overwegen
    • Samen scheiden
    • Kinderen
    • Wonen
    • Bezittingen
    • Inkomen
  • Consumenten

    • Zelf aan de slag
  • Overheid

    • Bijstand
    • WMO
    • Bezwaar en klacht
    • Schuldhulp
    • Contact met de gemeente
  • Wonen

    • Huren
    • Buren
    • Mijn buurt
  • Werk

    • Problemen op het werk
    • Rechten en plichten
    • Ontslag nemen en krijgen
    • Mag het ontslag?
    • Geld bij ontslag
    • Corona en werk
  • Schulden

    • Zelf je schulden regelen
    • Schuldhulpverlening (minnelijk traject)
    • Wettelijke schuldsanering (Wsnp)
    • Praktische hulp bij geldzorgen
    • Wsnp en de kinderopvangtoeslagaffaire
    • Vragen over beschermingsbewind
    • Is een advocaat tijdens de Wsnp verplicht?
  • Ander probleem

    • Wat kan de Raad voor Rechtsbijstand voor u betekenen?
  • Over Rechtwijzer
  • Samenwerkingen
  • Nieuws
  • Contact
  • Klachten
  1. Home ›
  2. Klachten

Klachten


Het kan zijn dat u een klacht heeft over de informatie op de website. Of misschien bent u verkeerd of onzorgvuldig geïnformeerd of behandeld.

Ik ben niet tevreden over de dienstverlening van Rechtwijzer. Wat kan ik doen?

Ik ben niet tevreden over ...

De informatie

Bent u niet tevreden over de informatie van Rechtwijzer? Vindt u de informatie onduidelijk? Klopt de informatie volgens u niet? Of werkt de website niet goed?

Neem contact met ons op. Op die manier kunnen wij onze dienstverlening (blijven) verbeteren. Dat kunt u doen door ons te bellen. U mag ons ook mailen of schrijven. Geef aan waarover u niet tevreden bent. Vermeld daarbij ook uw telefoonnummer, dan kunnen wij u bellen om meer inzicht in de klacht te krijgen.

Een medewerker

Ben u niet tevreden over de hulp van een medewerker van Rechtwijzer?

Als het gaat om een klacht tegen een medewerker van Rechtwijzer, dan behandelen we uw klacht volgens de regels die zijn vastgelegd in de Algemene wet Bestuursrecht.

U kunt uw klacht doorgeven via telefoon of mail. Geef in uw klacht het volgende aan ons door:

  • uw naam, adres en telefoonnummer
  • de datum waarop u de klacht verstuurt
  • waarover u klaagt en wat er gebeurd is waardoor u ontevreden bent. Bijvoorbeeld omdat u vindt dat u niet netjes te woord bent gestaan. Of dat u te lang moest wachten op een reactie op uw vraag.

Gesprek

Wij gaan graag met u in gesprek over wat u dwars zit. We willen ook graag samen aan een oplossing werken.

Officiële klacht

Bent u na het gesprek toch nog niet tevreden? Dan kunt u een officiële klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van Rechtwijzer. De klachtenfunctionaris behandelt uw klacht.

Ombudsman

Komt u er met de klachtenfunctionaris niet uit? Dan kunt u uw klacht indienen bij de Nationale Ombudsman.



Deel deze informatie
  • Delen op Facebook
  • Delen op Whatsapp
  • Delen op LinkedIn

Uw mening telt:

Geef feedback


Eerste Hulp bij Oplossingen:

Eerste Hulp bij Oplossingen

  • Meerdere problemen tegelijk?
  • Hoe krijgt u uw problemen onder controle?
  • Krijg grip en overzicht op uw situatie
  • Klik op Eerste Hulp bij Oplossingen

Over Rechtwijzer

Rechtwijzer adviseert u over welke stappen u zelf kunt zetten om uw juridisch probleem op te lossen

  • Over Rechtwijzer
  • Contact
  • Feedback over deze website

Rechtsbijstand nodig?

Heeft u juridische bijstand nodig van een advocaat of mediator bij het oplossen van uw probleem? Kijk dan op rechtsbijstand.nl.

Raad voor Rechtsbijstand
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Privacy
  • Cookies
  • Proclaimer
  • Informatiebeveiliging

Volg ons op

  • LinkedIn
  • Youtube