Contact
Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor het gebruik en plaatsen van cookies

U hebt als consument een probleem – wat nu?

Een pas gekochte wasmachine doet het niet. Een online verkoper doet niks met uw klacht. U loopt helemaal vast bij de telefoonprovider. Dat is heel vervelend. Soms kunt u het probleem zelf oplossen. Lukt dat niet? De Raad voor Rechtsbijstand start op 1 maart 2019 met een proef om u daarbij te helpen. U kunt zich nu aanmelden.

Hulp bij uw consumentenprobleem

Soms is een probleem te ingewikkeld om zelf op te lossen. Of wil een bedrijf ondanks vele pogingen niets voor u doen. Dan is hulp nodig. De Raad voor Rechtsbijstand start op 1 maart 2019 een proef (pilot) om consumenten met een ingewikkeld probleem te helpen. De Raad werkt in de pilot samen met juristen van LegalGuard.

Voorwaarden om mee te kunnen doen

Er zijn een paar voorwaarden waaraan u moet voldoen om aan de proef mee te doen.

Wat zijn de kosten?

Voldoet u aan de voorwaarden en wilt u meedoen aan de proef? Dan is uw eigen bijdrage € 53,-. Meestal blijft het bij dat bedrag. Kan uw probleem alleen bij de rechter worden opgelost? Dan komen er extra kosten bij, zoals griffiegeld.

Aanmelden

Wilt u meedoen aan de proef? En dus gebruik maken van hulp bij uw probleem als consument met een winkel of dienstverlener? Klik hier om uw zaak aan te melden.

Rechtwijzer

is van de